//
Qui som?

Arte factum neix el 2015 a la ciutat de Barcelona amb la voluntat de dinamitzar el teixit cultural i educatiu. El col·lectiu está format per Esther Blázquez i David Pérez.

Esther Blázquez


Grau en Educació Primaria per la Universitat de Valladolid (2015), Màster en Pràctica Escènica i Cultura Visual (ARTEA) per la Universidad de Alcalá de Henares (Madrid 2012), Tècnica Superior d’Art Dramàtic per La Casona (Barcelona 2009) -títol homologat per l’ACEE (Associació Catalana d’Escoles de Teatre)-, Postgrau en Dansa Movimient per la Universitat Autònoma de Barcelona (Barcelona, 2002) i Diplomada en Educació Musical per la Universitat de Barcelona (1998).

En l’àmbit de l’educació ha treballat pel Departament d’Educació com a mestra d’Educació Musical i Dansa de 1998 a 2018, explorant connexions entre educació i creació, i incorporant metodologies que proposen noves formes de relació social a l’aula. En l’àmbit de les arts a impartir diversos tallers de metodologies de creació, i ha col·laborat en espectacles i peces de dansa, teatre, i performance.

[CV]

David Pérez 

Artista, investigador i creador escènic


Graduat en Direcció Escènica i Dramaturgia a l’Institut del Teatre de Barcelona (2015) i Tècnic Superior d’Art Dramàtic per La Casona (2009) -títol homologat per l’ACEE (Associació Catalana d’Escoles de Teatre)-. Ha relitzat estudis de direcció i guió al Centre d’Estudis Cinematogràfics de Catalunya (2007-2009) i Periodisme a la Universitat Autònoma de Barcelona (2003-2005). Completa la seva formació artística al Programa d’Estudis Avançats en Pràctiques Crítiques del Museu Reina Sofia «Teatralidades expandidasmodelos gestuales y repertorios disidentes» i, al «Programa d’Estudis Independents 2017-2018» del Macba.

Aquests darrers anys ha compaginat la creació amb la docència, impartint tallers i desenvolupant contextos de treball col·laboratiu a ciutats com Barcelona, Madrid, València, Santa Cruz de Tenerife, Lima (Perú) i Guadalajara (Mèxic). L’interès per l’educació artística l’ha portat a activar metodologies i plantejaments estètics que apleguen diverses tradicions i disciplines, creant una visió de les arts en viu compromesa amb el qüestionament de la realitat, la investigació i la creació de nous llenguatges que apleguen eines procedents de la dansa, la performance, el teatre i les arts plàstiques i visuals, així com eines del pensament crític i les diverses tradicions educatives.

[ CV ]

Los comentarios están cerrados.

Follow ARTE FACTUM on WordPress.com